6 תשובות
אחלה בחלה של שחקן
ממש אהבתי אותו בשמיניהה. דניאלל.- כאילו את המשחק שלו, לא את הדמות..הוא שיחק מעולה. הוא אחלה בסך הכל.
שחקן מדהים ששיחק בסדרות מדהימות אבל שונאת אותו בשמינייה
^וואלה אני אהבתי אותו בשמיניה
תמיד בסדרות נוער של פעם הרעים הם הכי מצחיקים
שחקן ממש טוב