7 תשובות
שואל השאלה:
אינסולין
אינסולין
אנונימית
ממש אל תעשי דבר כזה.
הבינה אולי את ההיגיון שיש בזה טיפה, אבל זה ממש מסכן חיים.
ונשמה, אינסולין מפרק סוכר ולא שומן/פחמימות.
ובמקרה של מחזור בסוכר הגוף בסכנה ואפשר למות..
ומדברת מניסיון למה לחברה שלי יש סכרת(:
הבינה אולי את ההיגיון שיש בזה טיפה, אבל זה ממש מסכן חיים.
ונשמה, אינסולין מפרק סוכר ולא שומן/פחמימות.
ובמקרה של מחזור בסוכר הגוף בסכנה ואפשר למות..
ומדברת מניסיון למה לחברה שלי יש סכרת(:
זה יכול להיות ממש מסוכן, המטרה באינסולין בסכרת זה לאזן רמות סוכר.
לא לפרק שומן ולא פחמימות.
אם הגוף שלך מתפקד תקין, זה יכול להיות מאוד מסוכן לתת לו תוספת אינסולין (כשהגוף מפריש אינסולין בצורה תקינה)
לא לפרק שומן ולא פחמימות.
אם הגוף שלך מתפקד תקין, זה יכול להיות מאוד מסוכן לתת לו תוספת אינסולין (כשהגוף מפריש אינסולין בצורה תקינה)
שואל השאלה:
זה לא מסוכן והמון אנשים עושים את זה השאלה היא מה התופעות לוואי
זה לא מסוכן והמון אנשים עושים את זה השאלה היא מה התופעות לוואי
אנונימית
שואל השאלה:
אני כבר מיואשת אז זאת דרך קלה יחסית לשאר
אני כבר מיואשת אז זאת דרך קלה יחסית לשאר
אנונימית
אל תחפשי קיצורים, חבל שזה יפגע בך.
הרבה אנשים גם משחקים עם דברים חדים, קופצים ממקומות גבוהים או עושים פרקור בצוקים גבוהים ולא נפגעו, זה אומר שזה לא מסוכן?
אם את באמת רוצה להרזות אז לכי להתאים תפריט אצל תזונאית ותתחילי להתאמן, לחפש קיצורים פשוט לא שווה את זה...
הרבה אנשים גם משחקים עם דברים חדים, קופצים ממקומות גבוהים או עושים פרקור בצוקים גבוהים ולא נפגעו, זה אומר שזה לא מסוכן?
אם את באמת רוצה להרזות אז לכי להתאים תפריט אצל תזונאית ותתחילי להתאמן, לחפש קיצורים פשוט לא שווה את זה...
יש כאלה שעושים את זה במסודר אבל זה ממש לא כמו לחולי סכרת וזה לא ניתן לכל האנשים וזה בפיקוח רפואי רחב