6 תשובות
איזה מבחן נוראיי!!
לקח לי שלוש שעות לסיים ובדרך כלל אני מסיימת בחצי שעה. אני גם לא למדתי בכלל רדיוס לא חושבת שהיה צריך לשים שאלה בנושא. וישר שמקביל לציר הy?? אני לא יודעת אם הבעיה היא בי או במשרד החינוך.
שואל השאלה:
על כמה שאלות ענית?
אנונימית
על כולן אבל ממש חירטטתי אני פשוט מעדיפה לענות לא נכון מאשר לא לענות בכלל
שואל השאלה:
אני עניתי רק על החפיפת משולשים אני לא ידעתי עוד כלום באצת שהכל חרטטתי
אנונימית
אתם בכיתה ח?
^אנונימית
כן