5 תשובות
המקורות של העבודה
איך הייתה לך העובדה
איך עשית תעבודה
שואל השאלה:
זה רפלקציה לא?
אנונימי
כאילו סוג של זה יותר שלבי העבודה
זה שלבי עשיית העבודה כלומר:
בעבודתי אני עומד לעבור על כך וכך...
לראיין כך וכך... לחקור כך וכך.... לאחר מכן אסיק מסקנות מכך וכך...
חשוב שתכתוב בצורה יפה את כל שלבי העבודה שלך בקצרה במבוא בערך כמו שכתבתי פה.
בהצלחה
NBM
אגב רק ליתר ביטחון גם תעבור על זה עם המורה שלך
תראה שלזה היא או הוא התכוונו באמת ושאתה עושה את זה נכון
עדיף תמיד...
NBM
באותו הנושא: