9 תשובות
כן תמצאי עבודה טובה יותר
כן תמצאי עבודה טובה יותר
אם את לא יכולה עוד תעשי את זה
אני בטוח שיש עבודות יותר טובות.
בהצלחה.
אני בטוח שיש עבודות יותר טובות.
בהצלחה.
להתפטר
אם את מרגישה שזה לא מתאים לך ואת רק סובלת - תתפטרי.
אבל שתדעי שכל עבודה קשה וככה זה בהתחלה, תנסי להיות שם עוד שבוע ולראות איך זה הולך.
אבל שתדעי שכל עבודה קשה וככה זה בהתחלה, תנסי להיות שם עוד שבוע ולראות איך זה הולך.
את צריכה למצוא עבודה שתהיה לך כיפית לעבוד בה
להרוויח 200 ממשמרת זה אומר שאת מרוויחה מינימום לגיל שלך,
אין כל כך הרבה עבודות בגיל שלך שהן לא קשות פיזית או מעייפות.
אם באמת את לא מסוגלת, תתפטרי ותנסי לחפש עבודה שתתאים לך יותר, אבל אל תצפי שתהיה פחות מפרכת
אין כל כך הרבה עבודות בגיל שלך שהן לא קשות פיזית או מעייפות.
אם באמת את לא מסוגלת, תתפטרי ותנסי לחפש עבודה שתתאים לך יותר, אבל אל תצפי שתהיה פחות מפרכת
יש לך מלא עבודות באותו שכר בפחות מאמץ, את יכולה להיות מוכרת בכל חנות בערך, או לחלופין למצוא עבודה עם מאמץ אבל יותר כסף, (כמו מלצרות, או אפילו עבודה בחנויות שמשלמות יותר)
שואל השאלה:
איזה למשל?
איזה למשל?
אנונימית
באותו הנושא: