7 תשובות
אם לא אמרת לה שיש לך חברה יכול להיות שהיא בקטע שלך או רוצה להכיר יותר טוב *אבל* זה לא מחייב.. יכול להיות שבאמת היה לך כיף איתך אז היא רוצה להמישך לדבר איתך..
אנונימית
למה לחסום? אתם משרתים באותו בסיס נראלי זה לא יהיה נחמד אם תחסום, תשארו ידידים אם זה בסדר מבחינת שנכם, תספר לה שיש לך חברה
לא הייתי חוסמת
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה לשמור איתה על קשר גם בתור ידידה
לא רוצה להתחיל בכלל קשר איתה
לא בקטע רע פשוט סיפור אישי בקשר שלי ושל חברה שלי
אני לא רוצה לשמור איתה על קשר גם בתור ידידה
לא רוצה להתחיל בכלל קשר איתה
לא בקטע רע פשוט סיפור אישי בקשר שלי ושל חברה שלי
אנונימי
שואל השאלה:
ואנחנו לא באותו בסיס, זה לא בידיוק שמירה רגילה בבסיס אבל כן היינו ביחד בשמירה הזאת כמה שעות
שנינו מבסיסים אחרים לגמרי פשוט היה איזה תרגיל
ואנחנו לא באותו בסיס, זה לא בידיוק שמירה רגילה בבסיס אבל כן היינו ביחד בשמירה הזאת כמה שעות
שנינו מבסיסים אחרים לגמרי פשוט היה איזה תרגיל
אנונימי
תדבר איתה סתם ותסביר לה שיש לך חברה וזה לא יכול להיות מעבר זהו לא חייב לעשות מכל דבר סיפור
יהיה אפילו מעולה אם תספר את זה לחברה שלך וזהו
יהיה אפילו מעולה אם תספר את זה לחברה שלך וזהו
שואל השאלה:
מה אומרים לעשות
תפרטו כמה שאפשר
מה אומרים לעשות
תפרטו כמה שאפשר
אנונימי
באותו הנושא: