19 תשובות
תגיד לה שאתה לא מוכן עדיין ואם היא חברת אמת היא תתחשב בך
אל תגרום לה.
למה שתרצה שהיא תפיל?
זה החיים של הילד שלך
למה שתרצה שהיא תפיל?
זה החיים של הילד שלך
אנונימית
שואל השאלה:
אני ידיד שלה ובטעות הכנסתי אותה להריון
אני ידיד שלה ובטעות הכנסתי אותה להריון
אנונימי
וואיי חלאס עם השאלות האלה יאללה
לא לגרום לה להפיל אתה צוחק?
אם היא לא מסכימה לא משנה מה, אין לך מה לעשות. אבל תציג את המצב - אתה לא מתכוון לגדל ילד בגלל שהיא אנוכית, ושאם לא תהיה לך ברירה היא תצטרך לגדל אותו לבד (היא לא יכולה להכריח אותך להיות אבא, ואפילו לצפות שתהיה אבא כשאתה לא רוצה זה מזעזע)
אנונימי
אנונימי- זה לא מזעזע בשום צורה
הוא בחר לעשות יחסי מין הוא צריך לקחת אחראיות על המעשים שלו
הוא בחר לעשות יחסי מין הוא צריך לקחת אחראיות על המעשים שלו
אנונימית
@אנונימית ו@טונה היקרות. וכמובן שגם @שואל השאלה.
צודקות נכון, זו באמת בעייה עכשיו ולא משנה מה היא תעשה הוא צריך להתמודד כי זה בכל זאת הגוף שלה.
אבל דברים כאלה קורים קורה שקונדום נקרע, או לא יודעת מה זה לא אכפת לי גם ואתם אל תיכנסו להם למיטה.
מה שחשוב וזה גם מה שאני חושבת, שברגע שאישה נכנסת להריון ההחלטה כפופה אצל שני האנשים.
זה שהוא הכניס אותה להריון זו לא בעייה שלו, זה משהו שקורה וזה לא אומר שהוא לא אמור להיות מעורב.
זה הגוף שלה וזה העתיד של שניהם.
ואני מבקשת ממך לקרוא את המשפט הזה יותר מפעם אחת. גם אתן @טונה @אנונימית:
ברגע שאחד מהצדדים לא רוצה את הילד, זה שיא האנוכיות להביא אותו. ולא מביאים את הילד!!! ואין דבר כזה "זו החלטה שלה" זה לא רק התינוק שלה למרות שהוא בגוף שלה, יש אמא ויש אבא.
אז אתה מציב לה עובדה, אתה לא רוצה את הילד, כי זה לא מתאים לך / זה מוקדם / זה פוגע בעתיד שלך אנאעארף... ואם היא תרצה להביא את הילד זו בעייה שלה אבל בתור אישה עם כבוד עצמי וכבוד לתינוק שלה ולבן זוג שלה צריך להתחשב בעתיד שלו אם האבא לא רוצה.
ואל תצאו עליי שזו החלטה שלה כי אם היא לא היתה רוצה את התינוק ושואל השאלה כן הייתי אומרת אותו דבר במכוון אלייה.
צודקות נכון, זו באמת בעייה עכשיו ולא משנה מה היא תעשה הוא צריך להתמודד כי זה בכל זאת הגוף שלה.
אבל דברים כאלה קורים קורה שקונדום נקרע, או לא יודעת מה זה לא אכפת לי גם ואתם אל תיכנסו להם למיטה.
מה שחשוב וזה גם מה שאני חושבת, שברגע שאישה נכנסת להריון ההחלטה כפופה אצל שני האנשים.
זה שהוא הכניס אותה להריון זו לא בעייה שלו, זה משהו שקורה וזה לא אומר שהוא לא אמור להיות מעורב.
זה הגוף שלה וזה העתיד של שניהם.
ואני מבקשת ממך לקרוא את המשפט הזה יותר מפעם אחת. גם אתן @טונה @אנונימית:
ברגע שאחד מהצדדים לא רוצה את הילד, זה שיא האנוכיות להביא אותו. ולא מביאים את הילד!!! ואין דבר כזה "זו החלטה שלה" זה לא רק התינוק שלה למרות שהוא בגוף שלה, יש אמא ויש אבא.
אז אתה מציב לה עובדה, אתה לא רוצה את הילד, כי זה לא מתאים לך / זה מוקדם / זה פוגע בעתיד שלך אנאעארף... ואם היא תרצה להביא את הילד זו בעייה שלה אבל בתור אישה עם כבוד עצמי וכבוד לתינוק שלה ולבן זוג שלה צריך להתחשב בעתיד שלו אם האבא לא רוצה.
ואל תצאו עליי שזו החלטה שלה כי אם היא לא היתה רוצה את התינוק ושואל השאלה כן הייתי אומרת אותו דבר במכוון אלייה.
^^ אז העבורא אמור להיצרח כי אבא שלו לא רוצה אותו? מה זאת השטות הזאת?
כלפי עובר זה לא אנוכי לרצוח אותו?
כלפי עובר זה לא אנוכי לרצוח אותו?
אנונימי
תסתום כבר
מזל טוב!
אני מבינה שזה מצב מלחיץ אבל לדעתי הדבר הנכון לעשות זה לתמוך בה ולעזור לה לגדל את הילד
אם אתם רוצים לשלוח לאימוץ אז זה גם בסדר
אני מבינה שזה מצב מלחיץ אבל לדעתי הדבר הנכון לעשות זה לתמוך בה ולעזור לה לגדל את הילד
אם אתם רוצים לשלוח לאימוץ אז זה גם בסדר
אנונימית
וברגע שהזוג רוצה להמשיך להיות ביחד עם ילד זה קצת לא אפשרי אם האבא לא רוצה...
לא אפשרי מה? להמשיך להיות זוג או להיאשר עם הילד?
אנונימי
@טונה
אני לא אומרת שהוא צריך לגרום לה להפיל אני אומרת שזה בסדר אם הוא יהיה שותף בהחלטה.
וזה לא עניין של גיל זה עניין של דעה. יש עוד אלפי אנשים כמוני שחושבים שהאבא צריך להיות מעורב בתהליך הזה.
להביא ילד לעולם זה לא רק להביא אותו. זה גם משפחה ואם האבא לא רוצה את הילד זו לגמרי זכותו. זה לא ממתק.
ולכן את ההחלטה צריך להביע ביחד.
אני לא אומרת שהוא צריך לגרום לה להפיל אני אומרת שזה בסדר אם הוא יהיה שותף בהחלטה.
וזה לא עניין של גיל זה עניין של דעה. יש עוד אלפי אנשים כמוני שחושבים שהאבא צריך להיות מעורב בתהליך הזה.
להביא ילד לעולם זה לא רק להביא אותו. זה גם משפחה ואם האבא לא רוצה את הילד זו לגמרי זכותו. זה לא ממתק.
ולכן את ההחלטה צריך להביע ביחד.
נשמה שלי אתה גבר. לסחוב ילד זה לא לסחוב יונה. ^
הפלה זה לא רצח של ילד זה עובר :)
הפלה זה לא רצח של ילד זה עובר :)
^ אם זה עובר - זה לא אומר שהלב שלו לא פועם (נגיד אחרי יום ה-40).
אנונימי
אז כן אני מסכימה. עדיין קשה לי לדעת אם הייתי אבא שיש לי ילד שמסתובב לעולם אבל זה בסדר
אה אוקיי חשבתי שהם זוג