7 תשובות
כמה קיבלת ? אם זה עובר אז תירגעי זה כבר משהו ותמיד אפשר לשפר ולקוות שזה לא יפגע במגן אם את בתיכון
תתנחמי בזה שזה לא חלק ניכר ויש לך בגרויות..
שואל השאלה:
67
אנונימית
דבר ראשון קחי הכל בפרופורציות זה משהה שקורה. לכולם.
אם יש מתכונת שנייה תדאגי להפציץ בה (בטוחה שאת יכולה). ואם לא תנסי לבקש לעשות מועד ב לאותה המתכונת
תמיד אפשר לשפר
שואל השאלה:
אין מועד ב למתכונת הזאת
אנונימית
אז עברת קודם עובר זה מעל 56 עכשיו שתקבלי תמכונת תראי איפה אפשר לשפר ואיך עולים מפה אף אחד לא מושלם בציונים