3 תשובות
3 שנים, בסוף היינו ביחד, אני זרקתי אותו.^_^
חצי שנה עם מי שעכשיו חבר שלי
ושנה בערך על מישהו אחר
אנונימית
הכי הרבה? 3 שנים, וזאת לא הייתה האהבה הכי רצינית שלי, אפילו לא קרוב