9 תשובות
כן, 10/10
האנייה הכי טובה שראיתי
אנימה*
ראיתי בקטנה, אני עדיין ממשיכה מידי פעם
אבל היא ממש נחמדה
אבל היא ממש נחמדה
10/10 האנימה הכי טובה שראיתי
מחשיב אותה כסדרה
מחשיב אותה כסדרה
אני לא אהבתי ועצרתי בעונה 2
כן אבל היא קשוחה.
סדרה מאוד טובה ופפולרית ממליץ עליה אם אתה אוהב סדרות מתח אקשן ומדע בדיוני בטח אם אתה אוהב אנימה
סיימתי רק את העונה הראשונה עד עכשיו, אבל בינתיים זה 10/10.