13 תשובות
בנים
כן לבנים
בנים
בנים פי אלף
שואל השאלה:
אבל למה
אבל למה
אנונימית
טוסטסטרון
שואל השאלה:
אז תכלס אם אני אקח טוטסטורון יהיה גם לי קל לפתח שרירים (?)
אז תכלס אם אני אקח טוטסטורון יהיה גם לי קל לפתח שרירים (?)
אנונימית
יותר קל כן
אבל לא לגמרי כמו גברים כי עדיין יש לך אסטרוגן וכאלה
אבל לא לגמרי כמו גברים כי עדיין יש לך אסטרוגן וכאלה
בנים
בנים, בגלל טוסטסטרון.
לפי הרוב המוחלט של המחקרים
אין הבדל בפוטנציאל בניית מסת השריר
בין גברים לנשים(גם אותי זה הפתיע)
אין הבדל בפוטנציאל בניית מסת השריר
בין גברים לנשים(גם אותי זה הפתיע)
ברור שלבנים
אם תקחי טוסטורון הרבה זה פשוט סטארואידים תכלס
באותו הנושא: