10 תשובות
שיש לך מספר נמוך, אבל אתה לא חייב להשתמש במשקפיים אם לא מפריע לך
שזה ממש בקטנה ותשימי משקפיים או עדשות כדי שלא יחמיר
זה מה שהיה לי בהתחלה ועכשיו יש לי 1.5 עם צילינדר כי לא הרכבתי משקפיים
זה מה שהיה לי בהתחלה ועכשיו יש לי 1.5 עם צילינדר כי לא הרכבתי משקפיים
חצי מספר.
שיש לך קושי קל בראייה
שיש לך קושי קל בראייה
שכנראה את צריכה משקפיים אבל זה לא נורא כל כך
זה מספר נמוך הראייה שלך בסדר
שואל השאלה:
ויש לי חדות 6/6, מה ההבדל בין חדות למספר?
ויש לי חדות 6/6, מה ההבדל בין חדות למספר?
אנונימית
מספר מאוד נמוך.
חדות הראייה 6/6 זה עם המספר או בלי?
חדות הראייה 6/6 זה עם המספר או בלי?
שואל השאלה:
עם הראייה, אבל קבלו תיקון המספר הוא -0.5
עם הראייה, אבל קבלו תיקון המספר הוא -0.5
אנונימית
זה אומר שעם משקפיים תראי 6/6, כמה את תראי בלי, אין מספיק נתונים.
מינוס זה פשוט לרחוק^^
באותו הנושא: