3 תשובות
זה לוקח זמן להתרגל אבל תנסה לחשוב לפני שאתה מדבר ולסדר לעצמך את המילים בראש .
זה יעשה אותך פחות ביישן עם הזמן פשוט תנסה לא לחשוב על זה
תזכור שבעבודה, אתה לא אתה אלא אתה מוכר.
ומוכר צריך להיות ידידותי, נעים לאנשים ועם ביטחון.
זה קצת קשה לעשות את הסוויץ' אבל תזכור פשוט שבדרך כלל אלה אנשים שלא מכירים אותך אז אם תעזור או תדבר איתם לא ישפיע כי כנראה לא יזכרו אותך :)
לא חייב כל הזמן להיות עם ביטחון אבל תתחיל בזה שכל לקוח שנכנס ומחפש משהו, תשאל אם הוא צריך עזרה, אם יש כל מיני דברים בהנחה בקופה אז תשאל "תרצה אולי <נגיד "3 זוגות גרביים ב10">"