4 תשובות
לכבוש את 13 זה ספר מדהים שכל אחד יכול להתחבר אל גוני ושאנון ממליצה הכי ביקום
כן הוא מעולה
סיפור יפייפה וחשוב
לא קראתי את לכבוש את 13 אז אני לא יודעת להגיד לך מה יותר טוב
סיפור יפייפה וחשוב
לא קראתי את לכבוש את 13 אז אני לא יודעת להגיד לך מה יותר טוב
כן.
כן נגמר טוב לדעתי
באותו הנושא: