12 תשובות
אתה יכול לנסות לנתח או להסתדר אם מה שיש
אנונימי
תקשיב אני לא אומרת סתם אבל כל בן אדם הוא יפה וגם אם לא במראה אז באופי ובנפש
שואל השאלה:
אני בן 16 מה אני אעשה ניתוח להכל
אנונימי
אני בטוחה שאתה יפה כמו שאתה, באמת שביטחון זה הדבר הכי יפה בעולם, ושתדע שלרוב אף אחד לא שם לב לחוסר ביטחון שלך כי כולם ככ מרוכזים בעצמם
אל תקשיב לו אתה יפה כמו שאתה
למה אתה מוריד לך את הביטחון?
תאהב את עצמך כמה שאתה אני בטוחה שאתה יפה
את זה שבוחר לראות אותם כחוסר ביטחון , יש מלא שהיו רוצים עיניים גדולות, יש מלא שאוהבים אפים גדולים , זה שלא לכל אחד יש את זה לא הופך אותך לפחות יפה , זה רק מחדד את היופי שלך, יש לך יופי מיוחד יותר מהאחרים וזה בסדר , תנסה להסתכל על עצמך בדרך אחרת
שואל השאלה:
אבל אין סיכוי בעולם שבת תרצה משהו שיש לו את כל הדברים האלה
אנונימי
אף בן אדם לא מושלם לא לכולם יש אף קטן לא לכולם יש עיניים קטנות בחיים צריך להסתדר עם מה שיש אני יודעת שהז קשה אבל אתה צריך לבנות לעצמך ביטחון ולדעת לקבל את עצמך בסופו של דבר. זה קשה וזה תהליך אבל מאמינה שבסוף זה קורה.
כמו שאמרו פה כל אחד יפה איך שהוא, ואתה בוחר גם איך לראות את זה. בהצלחה❤
בטח שיש סיכוי שמישהי תרצה לא כולן הולכות על אותו טעם חוץ מזה מי שתאהב אותך תאהב אותך כמו שאתה וזהו.
לכל אחד יש טעם שונה בטוח יש בת בכל העולם שתרצה אותך אל תאבד תקווה
תאמין לי רק אתה מסתכל על עצמך כל כך קרוב במראה אף אחד לא באמת שם לב לדברים האלו וכן יש סיכויים זה באמת נראה לך הגיוני שבין מיליוני נשים בחיים לא תמצא אף אחת שתאהב אותך? לא נראה לי , וגם ברגע שתפסיק לדאוג על אם בנות ירצו אותך או לא יהיה לך הרבה יותר טוב אתה רק בן 16 יש לך את כל החיים קדימה אתה תמצא מישהו שיאהב אותך, בגילאים כאלו באמת שופטים יותר מידי אבל בהמשך אף אחד לא ישפוט אותך בכזאת קלות רק בגלל אף גדול , לא צריך גם לבזבז את הזמן בלצאת בגילאים כאלו , רק בגלל שהרבה עושין את זה לא אומר שזאת ההחלטה הנכונה
אף גדול זה אחלה אני אוהבת
עיניים גדולות זה אידיאל היופי בכלל
אין לך אוזניים גדולות כמו של מרלין ובנות עדיין עפות עליו (הצעיר מהסדרה)

אתה יכול שיהיה לך את כל זה ולהיות יפה
ואתה יכול שיהיה לך את כל זה ופחות להיות
חוץ מזה שזה נורא עניין של טעם אישי
חברה שלי אוהבת סוג מסויים של בנים שזה ההפך מהטעם שלי זה משהו
מישהו שהיא חשבה שהוא יפה הסליד אותי
והקראש שהיה לי נראה לא משהו בעניה ובעיניי יפה
זה נורא עניין של טעם ולא רק לי ולחברה יש טעם שונה יש עוד אנשים סביבי שאני רואה עם טעם שונה

אל תוריד לעצמך את הביטחון