8 תשובות
כאילו
אתה לא תיראה סנטר לדעתי
אתה תיראה כמו ילד בן אחד עשרה כזה שעשו לו עגיל עכשיו באוזן אחת עם שיער מחומצן

אבל אם אתה רוצה לך על זה
שואל השאלה:
אני לא יכול לשים זין
ממש רציתי וחבר שלי זרם כן
אבל אז הוא התעצבן היום והוא אמר לך תצבע לתכלת יקןקסינ*ל
וזה סתם הוריד לי למראות שכמה חברים אמרו שזה יפה רצח
תכלת עם v כזה
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 14
יש לי הליקס קדמי
וזה ךא חימצון ךדעתי זה יותר יפה מחימצון
אנונימי
עדיף חימצון
אנונימי
כן יחשבו אבל שים ז*ן
אני אחשוב שאתה מעריץ של אינדה גיים
כניראה שיש אנשים שכן אבל אל תשים על אף אחד ולך תצבע כי למה לא