3 תשובות
שואל השאלה:
וואיי איזה הזוי זה שכיאלו לא יודעת כלום וזה די תכף
אני ב2.8
וואיי איזה הזוי זה שכיאלו לא יודעת כלום וזה די תכף
אני ב2.8
אנונימית
כנלל אני גם ככה
מתגייס ב22.8 מה התאריך שלך?
מתגייס ב22.8 מה התאריך שלך?
גם אני, אין היגיון בצה"ל... הדרך היחידה לקבל משהו היא פשוט לחפור להם בלי סוף. לצערי כנראה הבנתי את זה מאוחר מדי.
באותו הנושא: