8 תשובות
שואל השאלה:
זה נורמלי או לא?
זה נורמלי או לא?
קיבלתי אחרי חודשיים
אנונימית
למה היא קבעה תור לרופא-? זה ממש לא נחוץ.. יש בנות שמקבלות מחזור ראשון ואת השני מקבלות אחרי חצי שנה
בשנתיים שלןש שניפ הראשונות המחזור לא סדיר.
בשנתיים שלןש שניפ הראשונות המחזור לא סדיר.
חודש פלוס מינוס
אבל אל תדאגי,יהיה בסדר
תהיי רגועה
אבל אל תדאגי,יהיה בסדר
תהיי רגועה
אל תילחצי תלכי לרופא ותחכי לתוצאות
אולי רק חשבת שקיבלת מחזור והיית צריכה כבר בחודשיים האחרונים שהפסיק ללכת לרופאה
לא להילחץ סתם חכו לתשובות וזהו
לי מאחר בארבעים ומשהו ימים כל הזמן
באותו הנושא: