17 תשובות
היי אני
אבל רק על הפה
יש אחת שעדיין עם מסכה
יאפ כמה
לנו אין
כן יש מישהי
אני נחשבת לאלו שעדיין עם מסיכה.
אבל מנסה להיגמל
שואל השאלה:
וכשאתם רואים אנשים עם מסיכה מה אתם חושבים עליהם? שואלים אותם משהו? אומרים להם משהו?
אנונימית
כן
ומה אכפת לי שיעשה מה שבא לו
לדעתי זה מיותר לשים עכשיו אבל טוב
לא יודעת אני לא הולכת, אבל שהלכתי לבגרות אף אחד לא היה עם מסיכות.
^^^לא חושבת או אומרת להם כלום כי לא אכפת לי
RY4
כן אבל פשוט בגלל שחסר להם ביטחון עצמי ( הם אמרו את זה )
לא, שיעשו מה שבאלהם
אני עדין עם מסיכה וגם חברים שלי, אני תמיד מורידה בספורט אבל
כן , יש לי 3 ילדים עם מסיכה ו2 ילדות עם מסיכה
* אני *