8 תשובות
נכון, צודקת. אם כבר שונאים על פארש אז שימנעו מאיתנו
לא, אני אנטישמי ולא רואה סיבה שרמת חיי תירד בגלל דעותי.
שואל השאלה:
אבל לא באלך להחרים את ישראל?
אם אתה כועס על ישראל ושונא יהודים למה אתה משלם להם כסף?
אם אתה רוצה שמחר היא תעלם תפסיק לממן אותה לא ככה?^
אנונימית
סליחה?
אתה לא יכול לשנוא פאקינג דת ולנצל אותה לטובתך.
שאני שונאת מישהו אני לא לוקחת מדןבשו ולא מעוקצו.
אתה לא באמת תחרים דת תעליל עליה תשנא אותנו תחפיש ותשתמש בנו למען רמת חייך.
^^^ אני רואה המון סיבות למה כן.. לא אוהב אותנו אז אל תחייה פה.. אל תשתמש במוצרים שלנו... אל תסתובב פשוט בינינו.. יש כל כך הרבה מדינות אתה מוזמן ללכת לחיות שמה.. פה לא צריכים לגור אנטישמים/שמלאנים/מחבלים
אנונימית
שואל השאלה:
טוב נו הבנו שהאנטישמים אוכלי חינם שונאים אותנו אבל גם צריכים אותנו בלעדינו אין להם רמת חיים וגם לא חיים כי כפי שראינו כל התרופות החשובות שמצילות חיים הם שלנו כמובן איך לא איזה באסה זה לשנוא מישהו אבל להיות תלוי בו חחח פאטתי בטירוף!
אבל אני בעד שיהודים יחליטו למי לתת להישתמש בהמצאות שלנו ולמי לא, יש אנשים שלא מגיע להם וזכותנו לאסור עלייהם לא? הרי זה שלנו.
אנונימית
לא מסכים איתך בכלל
אנונימית
אין לי ברירה אם לשלם מיסים.