10 תשובות
כן גם שלי ככה
אוליי את צריכה להחליף לסיליקון במידה שונה
א. יכול להיות שהגבלת את העוצמה המקסימלית של האיירפודס בהגדרות.
ב. זה לחלוטין אפשרי.
שואל השאלה:
אז למה הוא שווה פאקינג 700
אנונימית
כי זה סמל סטטוס
הוא לא שווה 700 כי זה לא איכותי בכלל
מי שמבין באוזניות אף פעם לא ימליץ איירפודס
שואל השאלה:
לדעתי זה על הכי גבוה
אנונימית
כן. איירפודס זה ממש לא טוב בסאונד