13 תשובות
שואל השאלה:
^מדוע??
^מדוע??
אנונימית
שואל השאלה:
כיאלו אני במלא מאחרת
כיאלו אני במלא מאחרת
אנונימית
מה יש לך?
שואל השאלה:
^חינוך
^חינוך
אנונימית
אז כן תבריזיי
תבריזי חד משמעית
קודם כל, זה קפה!!
דבר שני, את במילא מאחרת
ודבר שלישי- זה חינוך
קודם כל, זה קפה!!
דבר שני, את במילא מאחרת
ודבר שלישי- זה חינוך
תלכי אבל תקחי איתך חברה
לא עזבי אותך תכיני נס קפה בבית
לא ממליץ
זה כן, כן
כן
לא שווה את זה אם זה היה ברד אז כן
כן למה לא חחח
באותו הנושא: