13 תשובות
שואל השאלה:
^מדוע??
אנונימית
שואל השאלה:
כיאלו אני במלא מאחרת
אנונימית
מה יש לך?
שואל השאלה:
^חינוך
אנונימית
אז כן תבריזיי
תבריזי חד משמעית
קודם כל, זה קפה!!
דבר שני, את במילא מאחרת
ודבר שלישי- זה חינוך
תלכי אבל תקחי איתך חברה
לא עזבי אותך תכיני נס קפה בבית
לא ממליץ
זה כן, כן
לא שווה את זה אם זה היה ברד אז כן
כן למה לא חחח