2 תשובות
תשאל את המשקית ת"ש שלך
זה מאוד תלוי של מי הלוויה
וזה עבר כבר תחת השלישות לא דרך משרד התש וזה נקרא חופשה מיוחדת
אבל שוב תלוי של מי