2 תשובות
תשאל את המשקית ת"ש שלך
זה מאוד תלוי של מי הלוויה
וזה עבר כבר תחת השלישות לא דרך משרד התש וזה נקרא חופשה מיוחדת
אבל שוב תלוי של מי
וזה עבר כבר תחת השלישות לא דרך משרד התש וזה נקרא חופשה מיוחדת
אבל שוב תלוי של מי
באותו הנושא: