9 תשובות
לדעתי בסדר..
שואל השאלה:
תודה
חחח בת 14 ממוצעת אני מת
אנונימי
חחח כןן
הרגשתי ממש מובכת
שואל השאלה:
לא נורא עבר הכל טוב
אנונימי
חחח כע
האנרגיות שאתה משדר זה מה שהיא תרגיש, זה לא תמיד משנה מה אתה אומר אלא איך אתה אומר את זה, תשדר ביטחון וקלילות אל תחשוב יותר מידי על כל דבר..
זה סבבה
לי קרה שפעם אחת הייתי במסעדה והיה איזה מישהו ערבי שעבד שם וזה היה ביום של הרמאדן
ואכלתי והוא אמר לי בתאבון ואמרתי גם לך
חחח זה ממש חמוד לדעתי אל תדאג
אנונימית
אמ נראלי שזה נורמלי ולא מביך