7 תשובות
שואל השאלה:
^ כן ממש בטוב
^ כן ממש בטוב
היא לא חברה אז תתרחקי ממנה
אז הגיוני לא?
זה נורמלי והגיוני לגמרי שזה מםריכ לך
בתור חברה היא יצאה ממש לא בסדר
לא עושין דברים כאלה
אל תרגישי אשמה ונתקי איתה קשר זריז אבל
בתור חברה היא יצאה ממש לא בסדר
לא עושין דברים כאלה
אל תרגישי אשמה ונתקי איתה קשר זריז אבל
נפרדת ממנו בטוב?
עם חברה כזאת מי צריך אויבים
איזו כלבה סליחה
באותו הנושא: