5 תשובות
לא הייתי פוסלת
לא
לא פוסלת
לא פוסלת
תלוי מה המצב הנפשי מאיזה קטע נפשי היא/הוא יצא/יצאה
אם זה על הרגשה נפשית שלא מסוגל צהל או להיות בסביבה ובתנאים הנוקשים של צהל. מובן לגמרי.

אם זה ממש פסיכוזה או דברים כאלו נראה לי כן הייתי פוסל.