5 תשובות
לא הייתי פוסלת
לא
לא פוסלת
לא פוסלת
תלוי מה המצב הנפשי מאיזה קטע נפשי היא/הוא יצא/יצאה
אם זה על הרגשה נפשית שלא מסוגל צהל או להיות בסביבה ובתנאים הנוקשים של צהל. מובן לגמרי.
אם זה ממש פסיכוזה או דברים כאלו נראה לי כן הייתי פוסל.
אם זה על הרגשה נפשית שלא מסוגל צהל או להיות בסביבה ובתנאים הנוקשים של צהל. מובן לגמרי.
אם זה ממש פסיכוזה או דברים כאלו נראה לי כן הייתי פוסל.
באותו הנושא: