14 תשובות
אם את לא רוצה את זה את צריכה לסיים את זה מיד, את לא יכולה לשחק בבן אדם
מעניין אותי מי זה ולמה
שואל השאלה:
^^אני לא משחקת באף אחד, אני לא רוצה פשוט ישר ככה לפגוע בו
אנונימית
שואל השאלה:
^^ מישהו מהאינסטגרם חחחחחח
אנונימית
ולמה את רוצה שירד לו ממך ?
את לא בקטע ?
שואל השאלה:
^^אני מרגישה שהוא מעיק עליי
אנונימית
אם הוא מהאינסטגרם ואת לא פוגשת אותו במציאות אז מה אכפת לך ?
פשוט תחסמי וזהו את לא חייבת לו כלום
שואל השאלה:
הוא גם מסטיפס ואם אני אחסום אותו גם פה זה יראה לו כאן שאני מחוברת וזה לא נעיםם
אנונימית
זאת כבר בעיה שלא לרמה שלי
שואל השאלה:
תודה בכל מקרה :)
אנונימית
לענות לו יבש , לסנן
לענות יבש ולסנןן
לא להראות יותר מידי עניין
תהיה אדישה כלפיו