13 תשובות
פשוט לא
אבל
טוב זה רע לי מידי לילה טוב
טוב זה רע לי מידי לילה טוב
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
אה? מזכיר לי את זה שאני חצי גרמנייה אבל יהודייה
לא הבנתי את המשפט
לא הבנתי את המשפט
מה זה יעני חיקוי של חצי רוסיה חצי מרוקאית?
שואל השאלה:
חח זה בידיוק זה ^^
חח זה בידיוק זה ^^
אנונימית
מי המציא את הביטוי הזה מה זה
שואל השאלה:
אני המצאתי עם אחותי כי אני חצי גרמניה חח וזאת בדיחה אישית בבית
אני המצאתי עם אחותי כי אני חצי גרמניה חח וזאת בדיחה אישית בבית
אנונימית
וואלה שמעי אצלי גם יש סוג של בדיחות כאלו עם אמא שלי כי אני חצי גרמנייה מהצד של אבא ואוקראינית-מולדובית מהצד של אמא.
בואי, רוב אוקראינה בזמן השואה לא הייתה נחמדה במיוחד חחחחחח
נ.ב: חייבת להוסיף שמשני הצדדים הכל מקובל, אני לא צוחקת במטרה לזלזל, לרוב ככה אני מתמודדת עם דברים
בואי, רוב אוקראינה בזמן השואה לא הייתה נחמדה במיוחד חחחחחח
נ.ב: חייבת להוסיף שמשני הצדדים הכל מקובל, אני לא צוחקת במטרה לזלזל, לרוב ככה אני מתמודדת עם דברים
שואל השאלה:
גם אני חצי גרמניה והחצי שני אוקראינה ורוסיה אבל זה ממש מעורבב שאי אפשר בידיוק לומר שזה רק רוסיה או רק אוקראינה
גם אני חצי גרמניה והחצי שני אוקראינה ורוסיה אבל זה ממש מעורבב שאי אפשר בידיוק לומר שזה רק רוסיה או רק אוקראינה
אנונימית
כן בדיוק!
אבל אני הולכת לפי הקירבה של כמה שיותר קרוב לדור שלי (סבים, סבתות וההורים).
אם אני אלך יותר אחורה לסבתא רבתא וסבא רבא מכל צד אני מגיעה לפולין-גרמניה ורומניה (כי מולדובה הייתה אז חלק מרומניה עוד בברית המועצות) -אוסטריה
כמובן שאם תלכי יותר ויותר אחורה תגיעי למדינות שונות
אבל אני הולכת לפי הקירבה של כמה שיותר קרוב לדור שלי (סבים, סבתות וההורים).
אם אני אלך יותר אחורה לסבתא רבתא וסבא רבא מכל צד אני מגיעה לפולין-גרמניה ורומניה (כי מולדובה הייתה אז חלק מרומניה עוד בברית המועצות) -אוסטריה
כמובן שאם תלכי יותר ויותר אחורה תגיעי למדינות שונות
שואל השאלה:
גם אצלי ככה אני מגיעה אפילו לליטא ויש מצב אפילו סבתא רבא בריטית אבל לא בטוח ב100% אבל לפי השם נעורים שלה זה בריטי וזה הזוי כי היא גרה בברית המועצות ואני שואלת את עצמי מה יש לבריטית לחפש במדינה קומוניסטית חחח
גם אצלי ככה אני מגיעה אפילו לליטא ויש מצב אפילו סבתא רבא בריטית אבל לא בטוח ב100% אבל לפי השם נעורים שלה זה בריטי וזה הזוי כי היא גרה בברית המועצות ואני שואלת את עצמי מה יש לבריטית לחפש במדינה קומוניסטית חחח
אנונימית
באותו הנושא: