15 תשובות
כי אם אתה שם לב שהקשר לא טוב לך והוא משפיע עליך לרעה כדאי לנתק אותו ואז אחרי הנתק אתה מרגיש הרבה יותר טוב ושקט ואתה מבין שעשית את הדבר הנכון
מי שמנסה לעשות את זה צריך בד"כ לנסות למצוא מוטיבציה בלעשות את זה.
אם זה משהו קשה, לנסות למצוא שותפים שיתמכו בלעשות את זה.
או למצוא אלטרנטיבות(תחליפים) לזה (לדוגמה: למצוא אנשים שיוכלו להחליף את אותם אלה שאת/ה רוצה לנתק איתם קשר)
^^משתטפת בצערך
שואל השאלה:
לא בהכרח מדובר על ניתוק קשר, אני מדבר על כל החלטה קשה.
גם אם משהו נראה לי מאוד הגיוני וכמו הבחירה הנכונה, אני לא מצליח להביא אותי למצב בו אני עושה את הבחירה ומתמיד בה.
אני מניח שפשוט אין ברירה אלא לנסות בכוח, הא?
אנונימי
למה אתה מרגיש שאתה לא מצליח להגיע למצב שאתה מרגיש שאתה עושה את הבחירה הנכונה?
שואל השאלה:
אני כן יודע שאני עושה את הבחירה הנכונה, זה פשוט מרגיש שזה דורש ממני כל-כך הרבה שעדיף להשאר ב-"איזור הנוחות" ולסבול מהמצב.
וזו באמת שאלה טובה. אני יכול לחשוב על הרבה סיבות למיניהן, אבל לא על הרבה פתרונות חוץ מ-"just do it"
אנונימי
נכון זה אצל כל אחד ככה. זה לא פשוט לצאת מאיזור הנוחות ולעשות דברים שאתה לא רגיל אליהם וזה דורש מאמץ אבל זה בסוף שווה את זה
תמיד אנחנו חושבים ובטוחים שעדיף להישאר באיזור הנוחות, זה הכי קל זה לא מצריך מאמץ ולא מצריך טעויות.
אבל בתכלס הכי צריך לצאת מאיזור הנוחות רק ככה מכירים ומנסים דברים חדשים רק ככה אפשר לדעצ באמת מה אתה אוהב ולהשתפר ולגדול בחיים
שואל השאלה:
אבל אני לא חושב שצריך להשאר באיזור הנוחות, אני יודע שזה דפוק ולא נכון.
אני יודע גם שזה יכול לעזור פשוט לבצע, אבל אני לא מצליח לאגור את הכוחות האלה ולהתמיד בהחלטה שלי.

תודה על העזרה בכל זאת
אנונימי
ברור שזה קשה וצריך להילחם בעצמך בשביל לחזור לאזור הכי בטוח ונוח שלך
אבל רק במעשים אשר לראות תוצאות
אם אתה לא מצליח לאגור כוחות כרגע, אל תדאג כל עוד אתה יודע שהדבר לא נכון, באיזשהו שלב אתה תבין שהדבר לא נכון וכן תמצא את הכוחות לזה אחריי שימאס לך
נכון זה קשה לצאת מאיזור הנוחות אבל לאט לאט תתחיל בדברים ממש ממש קטנים ותעלה את זה בהדרגה אני אישית בתהליך כזה עם עצמי וזה מה שאני עושה ותאמין לי אין הרגשה מספקת כזאת מלהיות גאה בעצמיך.
לעשות את הדבר הנכון, לא בהכרח אומר לעשות אותו כהדבר הראשון.
זה בא בדרך כלל אחרי חוויה מסויימת, שבה מתחברים לעצמך
לתחושות ובעיקר להיגיון והאמונות שלך.
לכל בן אדם יש גבולות משל עצמו - בין אם הוא הגדיר אותם רשמית ובין אם לא.

ברגע שבן אדם עובר משבר מסויים, למשל זוגיות רעילה,
יש לו כמה אפשריות:

1. להשאר עם הבן אדם
2. לעזוב את הבן אדם
3. לעזוב את הבן אדם כדי להמשיך לבן אחר שיתייחס אליו כמו הקודם
4. לעזוב את הבן אדם כדי להמשיך לבן אחר שיתייחס אליו כמו שהוא ראוי
5. לעזוב את הבן אדם ולהתפתח עצמית

לרוב העצה הבריאה אחרי פרידות (ואמת רמז, כל דבר שגורם לך הלרגיש כאילו אתה עושה טעות כל יום מחדש, ולא לא אתגר שאתה מת להתקדם בו ומתייאש - זה לא אותו דבר)

זה שנייה לתפוס מרחק
לא מרגיש בטוח? מרחק
מבובלבל? מרחק
מרגיש שאתה צריך שינוי בחיים? מרחק

אבל זה לא צריך לבוא על חשבונך, זה צריך להתרחש חכם
בריק שאתה יוצר כשאתה מוציא משהו מסויים מהחיים, צריך להכניס משהו חדש
תחביב פעולה עשייה כל דבר אחר ובעדיפות גבוהה שיפתח אותך או יעשה לך טוב.
אני נוטה לחשוב שאני יודעת מה טוב לי, גם אם זה לא באמת ואני אלמד שיעור מזה וגם אם זה יסתיים בכאפה מצלצלת וגם אם זה יהיה קשה ועצוב.
החיים לא מושלמים, אני לא אחראית להתנהגויות של אנשים אחרים, אם אני יודעצ שהם לא טובים לי אין על מה לדבר בכלל, מי אני שאסבול או אתלונן על אדם אחר מבלי לעשות מעשה כלשהו
כן קשה כן יש המון קשיים בחיים אבל אין מה לעשות זה החיים ואם לא יהיה קשה אז לא נלמד ולא נפתח מזה
הכי נורא עשיתי טעות, מה כבר קרה? אני כאן בשביל לטעות
נטו כוח רצון, ומה שעוזר לי זה פשוט לא לחשוב על זה. אם יש משהו שצריך לעשות, פשוט לעשות אותו.
גי ככל שחושבים על זה יותר ככה זה קשה יותר
זה קשה פשוט מנסים שוב ושוב בשיטות שונות עד שמצליחים זה לא לא לנו בקלות בתחלה במיוחד אם אתה מכיר אותם שנים...