6 תשובות
אם לא תתפסי את עצמך בידיים או שמאוחר מדי תצטרכי להשלים תלימודים בהמשך
את חייבת 5 יחל ומגמה מדעית
ותהיי בטוחה בזה שאת רוצה את זה כי זה המון לימודים מורכבים גם עוד בהמשך
מכירה מישהי שלא סיימה יא והיום היא בשנה ה5 שלה לרפואה! הכל אפשרי אם באמת רוצים
זה שאת לא משקיעה בתיכון לא מונע ממך מללמוד משהו בעתיד

פשוט תשפרי הכל לציונים גבוהים
תוציאי 760 ככה בפסיכומטרי ואת מסודרת מבחינת תנאי קבלה בלימודים
אם את באמת רוצה את זה את תשקיעי הכל תלוי בך
קחי את עצמך בידיים
אנונימי
תנסי לשפר וללמוד קשה כדי להצליח
בהצלחה!