8 תשובות
חחח באמת?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אשכרה כנראה זה גורל
שואל השאלה:
לא ענית מה דעתך על ddlg? אמרת כל אחד וקינק שלו, אבל אני רוצה לדעת מה דעתך על זה...
זה משהו שהיית רוצה לנסות? או ממש לא? או קצת מעניין?
אנונימית
אני הייתי מנסה הכל לפחות פעם אחת כל עוד זה לא איזה משהו משוגע אז כן הייתי מנסה אם מישהי הייתה מבקשת
שואל השאלה:
brotherhao
אתה תמיד עונה לי על כל השאלות
אנונימית
גדלתי עם אבא לא זמין רגשית אז חד משמעית אחד הקינקים
כל אחד והפטיש וקינק שלו