12 תשובות
5 יחידות לא מספיק אתה חייב להיות בוגר גאמ"א בצהל
שואל השאלה:
זה גאמ"א לא גאמה חחח
זה גאמ"א לא גאמה חחח
אנונימית
אין לי מושג במה מדובר
אתה צריך לעשות 5 יחידות מיקמוק
כן, זה תכנות לכל דבר
אם מחשיבים את מיקמק להיי-טק, לא
יש לי חברים שעובדים בהיי-טק ולחלקם אין אפילו תעודת בגרות.
כן מומלץ לצאת עם תעודת בגרות בסיסית(אפשר גם שלוש יחידות) ולעשות אחרי הלימודים פסיכומטרי.
יש לי חברים שעובדים בהיי-טק ולחלקם אין אפילו תעודת בגרות.
כן מומלץ לצאת עם תעודת בגרות בסיסית(אפשר גם שלוש יחידות) ולעשות אחרי הלימודים פסיכומטרי.
שואל השאלה:
אין אי אפשר לעבוד בהייטק בלי חמש יחידות ובטח שאי אפשר בלי בגרות
אין אי אפשר לעבוד בהייטק בלי חמש יחידות ובטח שאי אפשר בלי בגרות
אנונימית
מי אמר לך את זה? ברור שאפשר, תלוי ברמת החברה ובסתנדרטים שלה.
כמובן אם תחזיקי בנתונים כאלו יפתחו לך עוד אפשרויות
אבל עם קצת ראש ואהבה לתחום כלשהו בטוח תמצאי עבודה.
חברה קרובה שלי שכל מה שהיא ידעה זה python וגם את זה לא ממש עובדת בפייפאל. אין לה חמש יחידות במתמטיקה, כן יש לה בגרות מלאה ופסיכומטרי
כמובן אם תחזיקי בנתונים כאלו יפתחו לך עוד אפשרויות
אבל עם קצת ראש ואהבה לתחום כלשהו בטוח תמצאי עבודה.
חברה קרובה שלי שכל מה שהיא ידעה זה python וגם את זה לא ממש עובדת בפייפאל. אין לה חמש יחידות במתמטיקה, כן יש לה בגרות מלאה ופסיכומטרי
חחח לא,
אולי לאלה שיצרו את מיקמק
אולי לאלה שיצרו את מיקמק
שאלה מאוד רנדומלית
גם.
בין היתר צריך לדעת לנצח ברצף 4, במשחק של התותח וגם איך לגרום לשיחה במיקמק להיות מינית עם ההגבלות של הצאט
בין היתר צריך לדעת לנצח ברצף 4, במשחק של התותח וגם איך לגרום לשיחה במיקמק להיות מינית עם ההגבלות של הצאט
באותו הנושא: