2 תשובות
לאט לאט זה פחות קשוח .
אבל אצלי זה יותר אפקטיבי בגב...
אבל עדיין בכללי מתרגלים ומגלים טכניקות איך להחזיק את המגש ישר וכל זה.
אני מאמינה שמפעם לפעם זה יהיה פחות נורא