4 תשובות
נראה לי עדיף לגלח, כי אחרי שעווה יש אדום ולפעמים שורף ואז עוד עושים לייזר, נראה לי יותר מדי.
לגלח. שעווה מוציאה את השיערה מהשורש וכל הקטע של הלייזר זה לשרוף את השורש.. לא יעבוד אם לא תגלחי.
לא עושים שעווה לפני לייזר
לפני לייזר לא עושים שעווה
באותו הנושא: