12 תשובות
לא הגיוני זה לא הטלוויזיה שלך אלא אם קנית אותה
כן
הגיוני
הגיוני כן
זה מבאס הגיוני
הגיוני..
הגיוני שהתבאסת אבל לבכות בגלל טלוויזיה?... לא יודעת
אממ תכלס אם הוא קנה את זה מכסף שלו אז די מותר לו
שואל השאלה:
עבר לי חחח
אבל זה באסה גם ככה קשה לי לראות מרחוק וזה היה כיף לצפות בה
אנונימית
לחלקנו אין טלוויזיה בחדר אפילו מה את מתלוננת
אנונימית
כן ברור שזה מבאס, גם לי החליפו את הטלויזיה לקצת קטנה יותר כי במקום שהיא תהיה תלוי על הקיר היא כאילו מהתקרה יורדת לכיוון המיטה ומה שהיה לי על הקיר היה גדול מידי בשביל זה
בואנה תגידי תודה שהסכימו לשים לך בכלל, אני ניסיתי לשכנע הרבה זמן וכל מה שקיבלתי זה טלוויזיה קטנה בלי ממיר בלי כלום, סתם קישוט