8 תשובות
ונראה לי שצריך להתפלל מנחה פעמיים
אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה
אי אפשר
תתפללי תפילת עמידה (שמונה עשרה) של מנחה פעמיים
תתפללי תפילת עמידה (שמונה עשרה) של מנחה פעמיים
בטח אחותי לבנות אין זמן ממש
האמת עדיף מנחה אבל תכלס בנות יכולות עד השקיעה
האמת עדיף מנחה אבל תכלס בנות יכולות עד השקיעה
חח לא כבר אי אפשר
שואל השאלה:
תענו מי שבאמת יודע
תענו מי שבאמת יודע
אנונימית
שואל השאלה:
להתפלל רק תפילת 18 אז?
להתפלל רק תפילת 18 אז?
אנונימית
תתפללי מנחה - אשרי יושבי ביתך, 18 ועלינו לשבח. פעם אחת, לא פעמיים.
באותו הנושא: