8 תשובות
אני למדתי להיסטוריה וקיבלתי 55. כן.
כן זה עצוב.
כן יש
מגיעים למבחן ומרוב לחץ שוכחים הכל.
מגיעים למבחן ומרוב לחץ שוכחים הכל.
כן
יש כאלה שקשה להם לשבת וללמוד ואם הם כבר מצליחים אז קשה להם לזכור ולהבין את החומר זה מכל מיני סיבות
אנונימית
אני.
כן שלום גם לך
היי!
באותו הנושא: