10 תשובות
לא מוריד
הפוך זה מעלה
לא,זה הטעם שלי...
תכלס זה גם תלוי למי
לא, בערך הטעם שלי
לא .. מה שמשנה לדעתי זה תווי פנים וזה
שואל השאלה:
פשוט גם תווי הפנים שלי רגילות וזה כלומר אני בסך הכל נראה לעצמי בסדר וזה אבל אין משהו מיוחד בפנים שלי
אנונימי
בסדר בגדול זה לא העיקר
אני אולי אשמע בייסיק, אבל אני אוהבת את הבלונדינים והחיוורים.
למרות שאם בכללי הוא חתיך כי זה תלוי בהכל ביחד יש גם בלונדינים עם ענים יפות אבל מכוערים...
לא, בול הטעם שלי
אנונימית
באותו הנושא: