6 תשובות
כי הוא לא מאמין באלוהים
חחח
חחח
הם עושים מינוס למי שהם לא תומכים בדעותיו
לשם כך נועדו במינוס והפלוס
לשם כך נועדו במינוס והפלוס
מינוסים עושים גם למאמינים אל תיהיו תמימים
וכולה מינוס, זה רק אומר שלא מסכימים אתכם זה הייעוד של מינוס ופלוס
אתאיסטים התרחקו מאלוהים, אם אני רואה דעה שהיא לא מבוססת וכוללת עיוותים אני אתן מינוס להביע את האי הסכמה שלי (ייתכנו עוד מצבים שאתן) גם ככה זה כולה מינוס מי מחשב לזה חשיבות?
וכולה מינוס, זה רק אומר שלא מסכימים אתכם זה הייעוד של מינוס ופלוס
אתאיסטים התרחקו מאלוהים, אם אני רואה דעה שהיא לא מבוססת וכוללת עיוותים אני אתן מינוס להביע את האי הסכמה שלי (ייתכנו עוד מצבים שאתן) גם ככה זה כולה מינוס מי מחשב לזה חשיבות?
זו המטרה של מינוס ופלוס להביע הסכמה או לא
כי לא להאמין באלוקים - זאת טעות, וזאת בדיוק המרטה של המינוסיםף לסמן תשובות שגויות.
אנונימי
קשה להם להתמודד עם דעות שונות משל עצמם...
די עצוב לא אשקר
די עצוב לא אשקר
באותו הנושא: