5 תשובות
זה לגיטימי מאוד. הבעיה היא בו
כן... אני לא מבינה את האדישות הזאת במקום לנסות להבין למה ולעזור הוא פשוט כותב את חשובה. אפילו לא מוסיף את הלי
כן
לגיטימי לגמרי
שואל השאלה:
הוא ענה לי ככה:
סליחה לא התכוונתי לזה ככה בכוונה רעה, תביני שההודעה כולה עצמה בעלת כוונה טובה מאוד . כמו שאמרתי לך לגבי הרגש וכל זה אני לוקח לתשומת ליבי, ותביני שהכוונה שלי הייתה חיובית בסהכ
אנונימית
התוספת של לי לדעתי לא כזאת משמעותית כי זה כן משתמע מהתגובה שלו
וההודעה שהוספת מסבירה שהוא גם מתייחס לדברים מעבר ולא סתם זרק תשובה באדישות
בקיצור לדעתי גם אם קצת נפגעת אני חושבת שאפשר להבין שהוא מתכוון לטוב ולעבור הלאה (כמובן בהנחה שהוא באמת לוקח לתשומת ליבו ומשתפר)