9 תשובות
זה לא נכון
לא כולם כאלה
אני חצי חצי ולא חווה שום גזענות
שואל השאלה:
מתי אמרתי שכולם כאלה
אנונימית
מה ימצחיקה הגזענות היא נגד מזרחים סתכלי את חצרוני
שואל השאלה:
חצרוני הוא בן אדם אחד וזה ידוע שהוא מפגר
אנונימית
אני גם לא מבינה את זה או גזענות בכללי.
יש לא לוקחת בדיחות כאלו ברצינות אבל אין ספק שזו גזענות
באופן כללי צוחקים על כל העדות ויורדים על כל העדות. אנשים לפעמים חושבים שהם משהו מיוחד בגלל העדה שלהם ואוהבים לרדת על אחרים, עצוב שזה קורה, אבל אנחנו מתקדמים וזה פחות. זה קורה גם הרבה להפך, פשוט צריך לדעת לא לשים על העדה, ולא לשים על אנשים שצוחקים עלייך בגלל העדה.
אלה הרבה פעמים יותר בדיחות מרצינות
פעם זה היה רציני עכשיו הרבה פחות
יש אנשים שמרגישים שהם צריכים "להחזיר" על הגזענות שהם חוו בגזענות
זה לא לגיטימי בכל מקרה
בתור מי שגם וגם יכולה להגיד לך שהצד המזרחי שלי יותר סבל מגזענות מאשר הצד האשכנזי שלי אותו אנשים הרבה יותר קיבלו ועיכלו. יש גזענות לכאן ולכאן- לשתי הצדדים, אבל המזרחים יותר חוטפים מאשכנזים מאשר אשכנזים ממזרחים בוודאות!