5 תשובות
כלום בדיוק. לסיים בית ספר ללכת הביתה ולראות סדרה ולהיות עצובה על זה שאין לי חברות והכמה חברות שיש לי עכשיו ביחד בלעדיי
אני בדיוק מסיים יב אז בטח יארגנו איזה מסיבה טובה, אני אשתה עד שאני אשכח את כל ה12 שנים האלה של הלמידה, ונמשיך בחיים שלנו כל אחד ונאחל לכולם בהצלחה בצבא ובחיים
אנונימי
לחזור לישון
חברה הכי טובה שלי באה מחול אז יהיה לי כיף חוח