4 תשובות
שמעי אנשים משתנים ובסופו של דבר חברים לא נשארים לנצח ועדיף שזה יגמר עכשיו כי אחר כך זה יהיה אפילו יותר כואב
אני מצדיקה אותך ואת באמת לא צריכה לדבר איתו כי זה באמת מגעיל שככה הוא לא מערכת כל מה שהיה לכם בתור חברים הכי טובים וזה חבל אבל הפסד שלו כי את נשמעת חברה פצצתית
תראי לאן הוא הדרדר.....
מטריד בנות, מחפיץ אותן, ובכללי מתנהג כמו זבל אז עם גל הכאב לא פיספת כלום ועוד שנה זה כבר יחלוף לך לגמרי ואץ תזכרי מי הוא אבל זה כבר לא יכאב לך אז תחשבי שזאת סתם תקופה מפגרת שתעבור לך
הוא נשמע כמו ילד רע איך שתיארת אותו
מגיע לך יותר תאמיני לי ואת צודקת בכל מה שאמרת.
אני מצדיקה אותך ואת באמת לא צריכה לדבר איתו כי זה באמת מגעיל שככה הוא לא מערכת כל מה שהיה לכם בתור חברים הכי טובים וזה חבל אבל הפסד שלו כי את נשמעת חברה פצצתית
תראי לאן הוא הדרדר.....
מטריד בנות, מחפיץ אותן, ובכללי מתנהג כמו זבל אז עם גל הכאב לא פיספת כלום ועוד שנה זה כבר יחלוף לך לגמרי ואץ תזכרי מי הוא אבל זה כבר לא יכאב לך אז תחשבי שזאת סתם תקופה מפגרת שתעבור לך
הוא נשמע כמו ילד רע איך שתיארת אותו
מגיע לך יותר תאמיני לי ואת צודקת בכל מה שאמרת.
שואל השאלה:
וואי תודה ממש הייתי צריכה לשמוע את זה
וואי תודה ממש הייתי צריכה לשמוע את זה
שמעי איזה מבאס זה שלא עונים לך אחרי כמה דקות ואז פתאום מגיעה ישועה ואתה מקבל תשןבה
שואל השאלה:
כןן
כןן
באותו הנושא: