4 תשובות
מאמינה שמביאים להם בונוס במשכורת.
אנונימית
אם קורה משהו העובדים יכולים לשאול את זו שעזרה לך כדי לשמוע מה קרה
בחיים לא שאלו אותי את זה
זה עובר למנהל/ת ויש תקווה שיתוגמלו בהתאם
באותו הנושא: