תשובה אחת
לא היה לי כוח לתרגם הכל אז התייאשתי והעתקתי מגוגל טראנסלייט
זהות מול העצמי!!! דיכאון &
דיספוריה. העצמי הוא מישהו שאני מרגיש שתמיד יש לי
מוכר עמוק, מישהו שאני אוהב ומגן עליו מאוד,
כמו הילד שלי, אני מכיר את העצמי הזה ואנחנו מאוד
סגור. עבורי, זהות והאני תמיד
היה מנוגד לחלוטין, ויש רק
אי פעם היה מקום לאחד בכל פעם כדי להעסיק את חיי.
מעולם לא הצלחתי לגרום להם להחזיק ידיים,
ואני מבין שככל שאני מתבגר, זה בגלל שאני מחזיק א
אמונה עמוקה שמי שאני טועה, אני
אסור להיות בדיוק כמו שאני, לא נועדתי להיות
כאן. אני מרגיש שאני חייב להיות משהו אחר אם אני הולך
שיאפשרו להיות כאן. ואני באמת רוצה להיות
כאן איתך.
יותר ימים מאשר לא, אני מרגיש נמשך לעבר לא
זהות בכלל, אני מרגיש הכי טבעי כמשהו
בלתי מורגש לעצמי, אנרגיה וא
נוכחות. אני לא יודע אם אי פעם אצליח לחיות
כמו זה, אם אי פעם אמצא קצב בעבודה הזאת איפה
תפיסה היא אחת מאבני היסוד העיקריות. כך
רחוק, נראה שהעצמי והזהות פוגעים בכל אחד
אחר, מניסיוני האישי. אני מרגיש את זה.
ואם גם אתם, נוכל לעשות זאת ביחד. ה
עוד אני בחיים, אני מבין יותר את הפנימיות האלה
דיאלוגים הם למעשה די אוניברסליים.
כל מה שבאמת ברור לי הוא שאני מעוניין
בחיים שנפרקתי מעצמי. יותר קל בתיאוריה
מאשר בפועל, אבל אנחנו מפנים מקום.
זהות מול העצמי!!! דיכאון &
דיספוריה. העצמי הוא מישהו שאני מרגיש שתמיד יש לי
מוכר עמוק, מישהו שאני אוהב ומגן עליו מאוד,
כמו הילד שלי, אני מכיר את העצמי הזה ואנחנו מאוד
סגור. עבורי, זהות והאני תמיד
היה מנוגד לחלוטין, ויש רק
אי פעם היה מקום לאחד בכל פעם כדי להעסיק את חיי.
מעולם לא הצלחתי לגרום להם להחזיק ידיים,
ואני מבין שככל שאני מתבגר, זה בגלל שאני מחזיק א
אמונה עמוקה שמי שאני טועה, אני
אסור להיות בדיוק כמו שאני, לא נועדתי להיות
כאן. אני מרגיש שאני חייב להיות משהו אחר אם אני הולך
שיאפשרו להיות כאן. ואני באמת רוצה להיות
כאן איתך.
יותר ימים מאשר לא, אני מרגיש נמשך לעבר לא
זהות בכלל, אני מרגיש הכי טבעי כמשהו
בלתי מורגש לעצמי, אנרגיה וא
נוכחות. אני לא יודע אם אי פעם אצליח לחיות
כמו זה, אם אי פעם אמצא קצב בעבודה הזאת איפה
תפיסה היא אחת מאבני היסוד העיקריות. כך
רחוק, נראה שהעצמי והזהות פוגעים בכל אחד
אחר, מניסיוני האישי. אני מרגיש את זה.
ואם גם אתם, נוכל לעשות זאת ביחד. ה
עוד אני בחיים, אני מבין יותר את הפנימיות האלה
דיאלוגים הם למעשה די אוניברסליים.
כל מה שבאמת ברור לי הוא שאני מעוניין
בחיים שנפרקתי מעצמי. יותר קל בתיאוריה
מאשר בפועל, אבל אנחנו מפנים מקום.