5 תשובות
להתגלח חד משמעית
שואל השאלה:
אחלה, אני שואל פשוט כי הרבה מהחברים שלי מגדלים ומשוויצים בכמה שגדל להם (יש לרובם זקן שנראה כמו של תיש)
אחלה, אני שואל פשוט כי הרבה מהחברים שלי מגדלים ומשוויצים בכמה שגדל להם (יש לרובם זקן שנראה כמו של תיש)
אנונימי
אני בן 17 וחצי ועדיין לא גדל לי כמו שצריך..
יש אנשים מגודלים. :)
יש אנשים מגודלים. :)
לגלח
להתגלח אחי, כי אז יגדל לך מסודר יותר
באותו הנושא: