7 תשובות
לא, זה יוצר מדי
3-4 פעמיים זה מעולה
אנונימית
תעלה לחמש לא לשש
כן
כן אבל במינון מסוים של תרגילים
אם אתה כרגע הולך 3 אני משערת שאתה עושה פול באדי

אם בא לך להתקדם אתה יכולה לעבור לתוכנית ab שזה יהיה 4-5 פעמים בשבוע

ואז אם תצבור יותר ביטחון ותרצה להתקדם תוכל לעשות abc ו6 אימונים בשבוע
תלוי בהמון דברים
אינטנסיביות עצימות נפח
מאזן קלורי הגעה לכשל רמת מתאמן