5 תשובות
אולי את פוחדת שמה שרשמת לא טוב מידי, או איך זה גורם לך להישמע, ומה אם לא יענו לך...
לגמרי מבינה אותך
כנראה מחוסר ביטחון ונטייה לחשיבת יתר, כשקורא לי מצב כזה אני בדרך כלל לוקחת נשימה עמוקה ועונה לשאלות האלה בראש שלי "לא אכפת לי" ופשוט שולחת. צריך לזכור שאנשים לא שיפוטיים כמו שאת חושבת
אה אז כנראה מחשבות יתר זה יעבור לך עם הזמן
שואל השאלה:
זה קורה לי עם כולם לא עם מישהו מסוים
אנונימית
כי את רוצה להרשים אותו