7 תשובות
אני חושב שב1 בלילה
חצות
מאה אחוז?
אז גם ביוטיוב זה יהיה?
או רק בספוטיפיי ואפל מיוזיק?
לא הכי מבינה איך משתמשים בספוטייפי זה גם בכלל לא מופיע שם
אז גם ביוטיוב זה יהיה?
או רק בספוטיפיי ואפל מיוזיק?
לא הכי מבינה איך משתמשים בספוטייפי זה גם בכלל לא מופיע שם
תודה לך
ספוטיפיי ואפל מיוזיק- 00:00
יוטיוב- 7:00
יוטיוב- 7:00
ספוטיפיי ואפל מיוזיק ב12 בחצות
ביוטיוב 7 בבוקר
ביוטיוב 7 בבוקר
איך אתם יודעים שזה בחצות? ביוטיוב כתוב שזה בשבי בבוקר
באותו הנושא: