30 תשובות
פשוט אם רואים משהו להרים אבל זה מעייף די מהר
לא לבלגן, כאילו ברגע שאתה מבלגן נגיד שאתה מחפש מה ללבוש ליציאה, אחרי שבחרת את הבגדים תחזיר הכל למקום. או שאתה עובד עם מחברות ועטים לשמור על סביבה נקייה ולהחזיר למקום ברגע שאתה מסיים.
לא להשאיר בלגן, לסדר כמה שיותר מהר. כי ברגע שתאגור הרבה בלאגן זה לא יהיה כל כך נעים.
לא להשאיר בלגן, לסדר כמה שיותר מהר. כי ברגע שתאגור הרבה בלאגן זה לא יהיה כל כך נעים.
לא לבלגן?
לקפל את השמיכה בבוקר
לא לאגור יותר מידי זמן בלאגן וערימות בגדים אחרי כל פעם לסדר
וגם כל פעם שמשעמם לך ויש לך זמן לסדר את החדר
וגם כל פעם שמשעמם לך ויש לך זמן לסדר את החדר
להחזיר כל דבר למקום ואז זה לא יוצר בלאגן מלכתחילה
זה די פשוט, לקחת משהו בידיעה שאני זוכר שאני צריך להחזיר אותו למקום שהוא היה, בנוסף פעם בשבוע לזרוק דברים שאני יודע שאני באמת לא צריך לפח, ולסדר
תקשיב אני הייתי ילדה מבולגנת רצח אין דברים כאלה ואז עברתי דירה ואני החלטי כל יום לסדר אחרי כל מה שאתה עושה תסדר ואז אתה כבר תתרגל ואתה תהיה פיקס
תעשי לך ימי ניקיון ותקפיד כל ערב לארגן את החדר.
מצטרפת לשאלה
אבל בעיקרון נראה לי פשוט שהרהיטים יהיו יעילים
אבל בעיקרון נראה לי פשוט שהרהיטים יהיו יעילים
כל עוד החדר מבולגן לא לצאת מהבית תמיד עובד
מה הבעיה לקפל בגדים זה שניה
לא לסדר אותו
כל פעם שיש משהו על הרצפה להרים ולא להתעצל ואז זה נשאר מסודר
לסדר אחרי כל פעם
לא להיות בחדר
אנונימית
אני אעדכן כשיהיה לי חדר מסודר
אחרי כל פעם שאת משתמשת במשהו להחזיר למקום, כל פעם כשאת מורידה בגד להחזיר לארון, כל פעם שאת אוכלת ( אם את אוכלת בחדר כמוני ) תחזירי למטבח את הכלים ישר אחרי זה, וזהו נראלי
לסדר כל יום לפני המקלחת. לא לפחד לבלגן, לא חייב לסדר בבוקר אחרי שהוא מתבלגן, אפשר בצוהריים או בערב כל יום וזהו תמיד יהיה כיף להיות בו.
לא לסדר
כשאתה מוריד בגדים ישר לקפל ולשים בארון/בכביסה
לא לבלגן אותו
להחזיר דברים למקומות, לסדר/לנקות כל פעם שמתבלגן, לסדר את המיטה (זה פשוט ישר נותן תחושה של סדר כי זה הדבר הכי בולט בחדר וכשזה מסודר החדר כבר נראה יותר טוב)
וזהו בעיקרון
אחרי כמה זמן זה מעייף ואז שוב מגיעים למצב שהחדר מתבלגן וזה קורה לי הרבה עד שאני פשוט קמה מסדרת ומנסה לשמור על זה
זה די לופ אבל לא כזה אכפת לי מזה
וזהו בעיקרון
אחרי כמה זמן זה מעייף ואז שוב מגיעים למצב שהחדר מתבלגן וזה קורה לי הרבה עד שאני פשוט קמה מסדרת ומנסה לשמור על זה
זה די לופ אבל לא כזה אכפת לי מזה
אני מסדרת בסוף כל יום פשוט
כל יום לפני שהולכים לישון להשקיע רבע שעה לסדר את החדר
לא להיות בו
אין מצב שאני בחדר והוא לא מבולגן, פשוט מסדרים
אין מצב שאני בחדר והוא לא מבולגן, פשוט מסדרים
פשוט לא לבלגן
לא לשמור, ואז לא לסדר כי זה יתבלגן בחזרה.
חחח אני לא שומר החדר שלי מבולגן לרוב אבל זה ממש נוח לי אז אין לי בעיה עם זה
לעשות סדר ממש למשך שנה שלמה
ואז אתה מרגיש אשמה על זה שיש שוב בלגן (:
ואז אתה מרגיש אשמה על זה שיש שוב בלגן (:
באותו הנושא: